• Functional Training

    λειτουργική προπόνηση
    Functional Training

    Περί Functional

    Σύμφωνα με το American Council of Exercise, η λειτουργική προπόνηση (functional training) μας βοηθάει όχι μόνο να αυξήσουμε την ικάνοτητα παραγωγής δύναμης ενός μυός ή μίας μυϊκής ομάδας, αλλά να ενισχύσουμε την συντονισμένη συνεργασία του νευρικού και μυϊκού συστήματος. Όλες αυτές οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν στρωτές, ρυθμικές κινήσεις και στα τρία επίπεδα κίνησης – οβελιαίο, μετωπιαίο και εγκάρσιο. Η λειτουργική προπόνηση περιλαμβάνει κινήσεις που προσομοιώνουν τις κινήσεις που κάνουμε στην καθημερινότητά μας. Η λειτουργική προπόνηση μας επιτρέπει να δυναμώνουμε και τους σταθεροποιητικούς μύες καθώς και τους μύες που έχουμε σαν στόχο με την κάθε άσκηση. Τα μηχανήματα έχουν προκαθορισμένες ρυθμίσεις και δυναμώνουν μόνο τους μύες και στις γωνίες εκείνες που επιτρέπει το μηχάνημα. Οι ασκήσεις σε περισσότερα από ένα επίπεδα κίνησης είναι πιο πολύπλοκες κινήσεις και μιμούνται καλύτερα τις κινήσεις που κάνουμε κάθε μέρα.

    Χαρακτηριστικά

    • Η ενδυνάμωση του κορμού
    • Η βελτίωση της αντοχής
    • Η αύξηση του εύρους κίνησης
    • Η βελτίωση της ισορροπίας

    Όργανα

    • trx
    • airfit
    • bosu
    • kettlebell
    • medicine ball
    • Thera-band λάστιχα
    • σάκος του μποξ
    • σκοινί ενδυνάμωσης

    Πλάνο τιμών

    • Το πρώτο μάθημα δωρεάν
    • Το μάθημα μετάτ ο πρώτο 10€
    • Κέλλυ Αντύπα

      Κέλλυ Αντύπα



      Skills



      • Ενασχόληση με τον πρωταθλητισμό στην κολύμβηση 12 χρόνια

      • Παρακολούθηση σεμιναίων με θέμα την αθλιτική ψυχολογία

      • Πιστοποιημένη Instructor στα συστήματα airfit, bosu, kelttlebell, trx, functional training, group training και personal training

      • Επαγγελματική ενασχόληση ως personal trainer απο το 2010 καθώς και με παιδιά ως προπονήτρια κολύμβησης από το 2007




      Αθλητικές Διακρίσεις



      • Τρίτη πανελλήνια νίκη το 2004

      • Τρίτη πανελλήνια νίκη το 2007

      • Πρώτη πανελλήνια νίκη το 2011

      • Δεύτερη πανελλήνια νίκη το 2012

      • Τρίτη πανελλήνια νίκη το 2013


  • Pilates Κρεβάτια

    χαλάρωση, αποτοξίνωση
    Pilates κρεβάτια

    Περί Pilates

    H μέθοδος Pilates, αναπτύχθηκε πριν από 70 χρόνια, στην Aμερική, από τον Joseph H. Pilates, ο οποίος γνωρίζοντας σε βάθος την ανθρώπινη φυσιολογία, θέλησε να δημιουργήσει ένα ποιοτικό και ολοκληρωμένο τρόπο άσκησης. Για το σκοπό αυτό, συνδύασε βασικές αρχές της γιόγκα και άλλων παραδοσιακών μεθόδων άσκησης που προέρχονται από τις ανατολικές φιλοσοφίες, με τη δυναμική μεταγενέστερων δυτικών μεθόδων. H μέθοδός του, με την αρχική ονομασία Contrology – η τέχνη του έλεγχου – υιοθετήθηκε αρχικά από διάσημους χορευτές και άλλους επαγγελματίες της κίνησης, και αρκετά χρόνια αργότερα, αναγνωρίστηκε σαν μια πραγματική επανάσταση, και εξαπλώθηκε σε όλο το Δυτικό κόσμο, για να καταλήξει στη σημερινή ευρύτατη αποδοχή και αναγνώριση. Η μέθοδος Pilates είναι για όλους καθώς η μεγάλη γκάμα των ασκήσεων προσαρμόζεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες του ασκούμενου ανάλογα με την ηλικία, το πόσο γυμνασμένος είναι, τα προβλήματα υγείας που μπορεί να έχει. Κάθε πρόγραμμα είναι μοναδικό, ενώ υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Όλες οι ασκήσεις Pilates πραγματοποιούνται είτε σε όργανα είτε χωρίς και βασίζονται σε 5 βασικές αρχές. Όσον αφορά τα όργανα δεν είναι τα συνηθισμένα που έχουμε δει στα γυμναστήρια. Διαθέτουν ειδικούς ιμάντες με αντίσταση αντισταθμιζόμενη με το βάρος του σώματος και τη δύναμη του κάθε ατόμου καθώς και βοηθού.
  • ΤΙΜΕΣ!!

    γρήγορος τιμοκατάλογος

    15€ τα κρεβάτια pilates
    10€ η λειτουργική γυμναστική