• Προπόνηση με ασκήσεις για όλο το σώμα μέσα σε 20’

    Για σένα που γυρνάς σπίτι αργά το απόγευμα/νιώθεις κουρασμένος/η και δεν θες να πας γυμναστήριο, υπάρχει ενα πρόγραμμα γυμναστικής για όλο το σώμα που μπορείς να κανεις μόνος/η στο σπίτι με μοναδικό εξοπλισμό το βάρος του σώματος σου.

    • Ξεκινάμε με ζέσταμα κάνοντας σανίδα σε στήριξη αγκώνες και κάνουμε εναλλάξ ανόιγματα ποδιών.
    • Πραγματοποιούμε 16 ανοίγματα (8 το κάθε πόδι) για 3 φορές.
    • Επόμενη άσκηση καθίσματα, πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης και πραγματοποιούμε βαθύ κάθιςμα, 12
      επαναλήψεις για 3 φορές.
    • Στήριξη παλάμες έξω από τους ώμους, πάτημα στις μύτες των ποδίων και κάνουμε push-ups, αν μας
      είναι δύσκολο στηριζόμαστε στα γόνατα. Πραγματοποιούμε 10 επαναλήψεις για 3 φορές.
    • Τελευταία άσκηση, ψαλιδάκια πάνω/κάτω, ξαπλώσουμε σε ύπτια θέση, χέρια κάτω από τους γλουτούς
      και φέρνουνε τα πόδια σε γωνία 45° με τον κορμό. Πραγματοποιούμε 40 ψαλιδάκια(20 το κάθε
      πόδι ) για 3 φορές.

    Στο τέλος κάθε σετ μπορείς να κανεις λίγες διατάσεις, να πιεις νερό και μόλις νιώσεις έτοιμος/η ξεκινάς το
    επόμενο σετ.

Leave a reply

Cancel reply